top of page

CoolAcademy - Målinger & Evalueringer

Mål på det, der betyder noget - og
skab udvikling i praksis

Vi hjælper gerne med at indsamle og omsætte data til handling. Uanset om det handler om trivsel, 360' evaluering, NPS eller kundeundersøgelser, får I klare indsigter, der styrker både medarbejderne, kundeoplevelsen, og forretning. 

Se cases >

Målinger skaber først værdi, når de omsættes til handling

​​Den reelle værdi opstår først, når resultaterne bliver analyseret og omsat til konkrete planer, der kan sættes i gang i praksis.

Vi hjælper jer hele vejen – fra valg af de rigtige målinger, til dybdegående analyse og udvikling af handlingsorienterede tiltag, som gør en reel forskel i hverdagen.

Trin 1

Indsigt

Hvad skal vi undersøge?

Trin 2

Dialog

Hvad siger målingen? Hvilke områder skal vi arbejde med?

Trin 3

Udvikling

Opfølgning på at vi når vores mål.

Vores målingsværktøjer

Vi måler det der styrker både mennesker og forretningen - og vi gør det enkelt at handle på

Trivseslmålinger

En trivselsmåling giver indsigt i medarbejdernes engagement og udfordringer, så virksomheden kan sætte ind med målrettede tiltag, der styrker både trivsel og resultater.

NPS (Net Promoter Score)

NPS-målinger giver løbende et klart billede af kundernes loyalitet og tilfredshed, så virksomheden kan handle målrettet for at styrke relationer og vækst.

360' evalueringer

En 360 graders analyse giver et helhedsbillede af styrker og udviklingsområder, som skaber selvindsigt, målrettet udvikling og varig forandring.

Kundeundersøgelser

Kundeundersøgelser giver værdifuld indsigt i kundernes behov og oplevelser, så virksomheden kan forbedre produkter, services og relationer.

Fra indsigt til
handling

Målinger er, for de fleste ledere, ikke en del af hverdagen og det kan derfor være en lidt større opgave at sætte sig ind i hvad tallene siger, og hvordan der kan arbejdes med dem.

Vi følger dig fra start til slut i processen

Trin 1

Måling 

Hvad skal vi vide noget om?
Udvikling af spørgeramme.

Trin 3

Indsigt

Hvordan er målingen i forhold til andre virksomheder/ branchen?

Trin 2

Analyse

Hvad siger tallene? 
Vores anbefaling.

Trin 4

Dialog

Hvordan sikrer vi at der sker fremskridt og hvordan måler vi på det?

Trin 5

Handlingsplanen

Hvor starter vi?
Hvordan gør vi det?
Hvad skal vi være ekstra opmærksomme på?

Kundehistorie

Se effekten i praksis

Et eksempel på et flerårigt samarbejde omkring udvikling af trivsel og kultur

Vi startede en "kulturrejse" med at få status gennem en måling

Ud fra analysen, lavede vi en handlingsplan

Vi gik ind og arbejdede med både undervisning, struktur i virksomhedens systemer, gennemgang af processer og procedurer, således vi sikrede udbyttet af de forskellige aktiviteter.

graf.png

Vi gennemførte pulsmålinger for at sikre fremskridt

Klar til næste skridt i virksomhedens udvikling?

Ring på +45 40209048

Eller brug kontaktformularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt

bottom of page